تدریس خصوصی زبان آلمانی

 تدریس خصوصی زبان آلمانیموسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان آلمانی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و با تجربه از کشور آلمان و اتریش و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت از مبتدی A1 تا B2 و C2 و آموزش زبان آلمانی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات است.

مؤسسة زبان های خارجی دنیای زبان در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی به صورت فشرده و عادی با حضور اساتید تحصیل کرده و با سابقه درخشان از کشور هایی مانند: آلمان، اتریش و همچنین مراحل حرفه ای آموزش جهت آمادگی برای آزمون های سفارت و آزمون های گوته از سطح A تا C2 در منزل، محل کار و آموزشگاه آمادة ارائه خدمات است.

تخصصی ترین و پر سابقه ترین مرکز آموزش خصوصی زبان آلمانی  کلیه زبان های زنده دنیا.

مؤسسه زبان های خارجی با حضور اساتید تحصیل کرده و با تجربه از کشور آلمان و اساتید تحصیل کرده با رتبه های بالای آموزشی در کلیه مقاطع از مبتدی تا پیشرفته و مهاجرت برای همه سنین، صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی، دوره مکالمه فشرده زبان فرانسه با توجه به هدف شما از یادگیری زبان فرانسه در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن در منزل و محل کار و آموزشگاه با افتخار آماده ارائه خدمات است.

موسسه دنیای زبان

بعد از گذشت 23 سال خدمت صادقانه در راستای آموزش و یادگیری تخصصی زبان آلمانی، با تدابیر ویژه آموزشی و حضور اساتید برتر و برنامه ریزان و پشتیبانان آموزشی، شما را در طول مسیر یادگیری زبان فرانسه همراهی خواهیم کرد.

در آموزشگاه دنیای زبان هر 4 مهارت اصلی زبان: مکالمه، فن بیان، گوش دادن و صحبت کردن و ارتباطات مورد توجه قرار می گیرد.
به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید و در مکالمه از سطح دانش خود رضایت خواهید داشت.

هدف ما قبولی شما عزیزان در آزمون های سفارت و داشتن مکالمه روان در سفر است. برای آمادگی بیشتر و گرفتن اطلاعات لازم  می توانید با مشاوران ما در موسسه دنیای زبان تماس بگیرید.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

 تدریس خصوصی زبان آلمانی

تدریس مربیان دنیای زبان به چه صورت است؟

می توانیم این مژده را به شما بدهیم که موسسه آموزشی دنیای زبان به دو صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نوع تدریس بستگی به خواست خود دانشجو دارد، می توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کنبد و به راحتی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

در این روز ها و شرایط ویروس کرونا در کشور باعث شده است که تدریس آنلاین موسسه دنیای زبان یک مزیت بزرگ به حساب بیاید، تا بدون مشکل و نگرانی از درگیری با ویروس کرونا بتوانید به بهترین شکل به یادگیری هر زبان خارجی بپردازید.

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمان

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

آلمان کشور موسیقی و هنر است که سالانه توریست های بسیاری را جذب می کند و مهاجران فراوانی که قصد اقامت در کشور های اروپایی را دارند، چرا که چه به لحاظ کیفی و چه تحصیلی، در آلمان می توان به موقعیت های مطلوبی رسید.

در بین دانشگاه های برتر آلمان، دانشگاه فنی مونیخ که رتبة 62 جهانی را دارد و دانشگاه هایلدبرگ با رتبة 64 جهانی جزو انتخاب های اول هر دانشجویی است. دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس را در این دانشگاه های نام برده دارند باید یک دورة یک ساله را در کالج سپری کنند.

دانشجویان خارجی می توانند بدون اجازه کار، در آلمان کار کنند، که در این راستا لازم است تا دانشجو حداقل در سطح B1 زبان آلمانی بداند تا بتواند در آلمان کار کند.
چنانچه به هدف تحصیل و یا گذراندن آزمون های گوته (zertifikat)، یا Test DAf که مورد نیاز همه رشته ها است و دانشگاه های آلمان این مدارک را تأیید می کنند هستید، کار را با کلاس های خصوصی زبان آلمانی شروع کنید.

چرا که به شما این اطمینان داده خواهد شد تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان رسیده باشید و از سطح زبان آلمانی خود بعد از یک ترم رضایت خاطر داشته باشید.

هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی

هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در موسسه دنیای زبان چقدر است؟

با توجه به خصوصی بودن کلاس ها باید در نظر داشته باشید که نسبت به دیگر کلاس ها هزینه کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان بیشتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه های کلاس های خصوصی می توانید با کارشناسان موسسه دنیای زبان تماس گرقته و اطلاع کسب کنید.

نکته قابل توجهی که باعث متمایز کردن موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر موسسه ها می شود، داشتن گزینه پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتر شدن موسسه دنیای زبان از دیگر مراکز یادگیری زبان شده است.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.
پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

ضرورت تدریس خصوصی آلمانی

اگر بخواهید به آلمان سفر کنید، باید دریابید که عدم آشنایی با این زبان یکی از بزرگ ترین چالش‌ ها است. به منظور ارتباط برقرار کردن با ادارات آلمانی، به طور مثال اداره امور خارجیان (Ausländerbehörde) و یا اداره تأمینات اجتماعی (Sozialamt)، شما نیاز به صحبت کردن به زبان آلمانی دارید.

همچنان برای شروع یک زندگی جدید در آلمان، تحصیلات و آموزش، شناخت افراد و محیط و یافتن کار به دانستن زبان آلمانی نیازمند خواهید بود.

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان آلمانی را به بهترین شکل و روش ممکن فرا گیرند، آموزش خصوصی زبان آلمانی و حضور در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی است.

در کلاس های عمومی به دلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های تدریس خصوصی زبان آلمانی است.

جهت یادگیری زبان آلمانی صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان آلمانی دوره مکالمه فشرده زبان آلمانی در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن شما را به خواسته تان نزدیک می کنیم.

 آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی) آلمانی

هر چند تعداد گویش ها در مناطق مختلف جهان از چند هزار عدد فراتر می رود، اما سازمان ملل متحد فقط آن دسته را که دارای معیار های زبان شناسی، دستور زبان و ریشه تاریخی است را به عنوان زبان رسمی پذیرفته است.

در میان 100 زبان مختلفی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است، یادگیری 10 مورد زبان دشوار تر از مابقی تشخیص داده شده که زبان آلمانی یکی از آن ها است.

شکل گفتار و نوشتار آلمانی دارای قواعد استاندارد فراوانی است و داشتن سه جنس مختلف برای اسامی نیز بر دشواری های یادگیری این زبان افزوده است.

زبان آلمانی زبان اول 2.77 درصد جمعیت انسانی زمین است و به شکل متمرکز در اتحادیه اروپا از جمله آلمان، اتریش و بخش هایی از سوییس و بلژیک رایج است و دانستن این زبان در بسیاری از نقاط دنیا برای تجارت و کسب و کار مفید واقع می‌ شود.

علاوه بر آن آلمان، پس از ایالات ‌متحده و چین سومین اقتصاد بزرگ دنیا است. بنابراین یادگیری زبان آلمانی بسیار سودمند است.

زبان آلمانی از دید بسیاری زبان خشنی است، به این معنی که معمولا حروف با استرس فراوان تلفظ می شوند و به گوش کسی که تا کنون با این زبان آشنا نیست این زبان کمی سخت و ضمخت است. شاید تا حدودی بتوان این مسئله را قبول کرد و بیان کرد که این زبان نسبت به زبان هایی مثل اسپانیایی، فرانسه و حتی انگلیسی کمی خشن و ضمخت باشد، اما نمی توان به دلیلی برای این که زبان آلمانی زبان زیبایی نیست به آن نگاه کرد.
زبان های انگلیسی و آلمانی هر دو از یک ریشه هستند و به Germanic Language مشهور هستند که در رده بندی بالا تر از زبان های هندو اروپایی طبقه بندی می شوند.

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

زبان آلمانی از زبان های هندو اروپایی و عضوی از خانواده زبان های ژرمنی است. این زبان یکی از مهم ترین زبان های جهان است و علاوه بر آلمان در کشور های اتریش و بلژیک و سوئیس تنها زبان رسمی است. شمار کسانی که زبان آلمانی را همچون زبان مادری بکار می برند از گویش های دیگر بیشتر است.

دلایل یادگیری زبان آلمانی

آلمان تاریخ بسیار قوی و خارق العاده دارد. از موزیک تا علوم ادبیات ریشه در این زبان دارد.

  • 1. متمایز بودن زبان
  • 2. آلمانی قلب تپنده خطوط آنلاین اینترنتی است.
  • 3. گستردگی زبان در اتحادیه اروپا
  • 4. آلمان زبان اختراع و نوآوری است.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی

یادگیری این زبان تا حدی به فرد زبان آموز بستگی دارد. ساختار گرامری این زبان نسبت به زبان انگلیسی متفاوت است.

جنسیت اسامی در آلمانی

آلمانی بر خلاف فارسی و انگلیسی یک زبان جنسیت محور است. یعنی هر اسم حتما یک جنسیت دارد. اسامی در زبان آلمانی می توانند یکی از جنسیت های مذکر، مونث یا خنثی را داشته باشند.

حرف تعریف معارفه

در زبان آلمانی مشابه انگلیسی برای حروف معارفه حروف تعریف استفاده می شود.

زمان ها در زبان آلمانی

ساختار زمان ها در زبان آلمانی تا حد زیادی مشابه انگلیسی است، زمان های کامل (حال کامل، گذشته کامل و آینده کامل) معادلی در زبان فارسی ندارند.

افعال عبارتی

در تدریس زبان آلمانی مشابه انگلیسی، می توان از طریق اضافه کردن حروف اضافه به فعل، افعال جدیدی ساخت. در زبان انگلیسی به این افعال، افعال Phrasal می گویند. این افعال در زبان فارسی معادلی ندارند.

افعال کمکی

افعال کمکی افعالی هستند که در جمله فاقد معنا هستند و از آن ها برای نشان دادن ساختار گرامری جمله استفاده می شود. زبان آلمانی از نظر استفاده از افعال کمکی تا حد زیادی مشابه انگلیسی است . این افعال در زبان فارسی معادل دقیقی ندارند.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی توسط مدرس خانم در تهران

تدریس زبان آلمانی به روش Phrasal

این روش یعنی مهارت تدریس توسط خواندن و روایت کردن.

تدریس زبان آلمانی به روش TPRS

مزایای این روش:

1-سرعت در آموزش: وقتی چیزی خیلی سریع یادگرفته می شود بسیار لذت بخش است. به همین منظور ازاین روش برای یادگیری زبان آلمانی استفاده می شود. نام پیشنهادی هر چیزی همیشه یک داستان سرگرم کننده دارد و کلی سوالات درباره آن.

وقتی به چیزی بارها و بارها گوش داده می شود به خاطر سپاری آن آسان تر می شود. لفظ صحیح کلمات به زبان آلمانی نیز بسیار حائز اهمیت است. بهتر است جهت آموزش خوب به فایلهای صوتی گوش فرا داده شود.

2- جنسیت در زبان آلمانی : جنسیت اسم در این زبان سه نوع است: مذکر و مونث و خنثی. حرف تعریف پیش از اسم می آید و جنسیت آن را از نظر دستور زبان تعیین می کنند. پس روش مناسب برای یادگیری اسم از لحاظ مذکر، مونث و خنثی بودن آن این است که حرف تعریف هر اسم را به همراه خود آن اسم فرا گرفته است.

3- ضمیر شخصی در زبان آلمانی : عبارت از من، تو، او، مثلا در فارسی برای احترام به شخصی به جای استفاده از تو از واژه شما استفاده می شود .که این نشان دهنده غنی بودن زبان و نشانه تاکید این زبان به احترام به اشخاص است (در زبان فرانسه نیز این گونه است ولی زبان انگلیسی این چنین نیست.

ساختار همه زبان ها پیچیده است. اگر فکر می کنید زبان آلمانی زبان پیچیده ای است احتمالا اطلاعاتی در مورد دستور زبان فارسی ندارید. در کنار این موضوع ساختار مغز برای یادگیری توانایی های عملی با ساختار آن برای یادگیری توانایی های علمی متفاوت است.

این سوال مثل این است که شما محاسبات فیزیکی مربوط به متعادل نگه داشتن یک دوچرخه را بنویسید و بعد در مورد سخت بودن دوچرخه سواری صحبت کنید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران

اگر میخواهید آلمانی یاد بگیرید بهتر است سخت بودن آن را فراموش کنید و به جای آن بیشتر به فکر تمرین کردن باشید. مغز شما بقیه کار را انجام خواهد داد.

مرجع مشترک اروپایی برای زبان آلمانی:

  • سطح اول: A1

    اگر شما را فردی مبتدی در نظر بگیریم، قطعاً بعد از گذراندن دورۀ A1 قادر خواهید بود با کلماتی ساده اما کاربردی دربارۀ خودتان و شرایط زندگی و پیغام‌ های تلفنی‌ تان به‌ راحتی صحبت کنید و احتیاجات اولیۀ خود را عنوان کنید. البته در مواقعی نیز به چالش خواهید افتاد؛ پس نیازمند گذراندن سطح دوم زبان هستید.

  • سطح دوم: A2

    A2 برای مکالمات و گفتگو های روزمره و درک کامل مطالب عنوان‌ شده در رادیو و تلویزیون و مکالمات تلفنی است و نیاز بزرگی از شما را برطرف می‌ کند.

    به‌راحتی قادر به درک نوشتار ها و مقالات روزنامه‌ ها و تبلیغات کلی خواهید بود. به‌ علاوه خواهید توانست دربارۀ خود و زندگی‌تان با دیگران گفتگو کنید. قادر خواهید بود از واژه‌ های پرکاربرد، بیشتر و بیشتر استفاده کنید.

  • سطح سوم:B1

    سطح قابل قبول زبان که به‌راحتی شما را توانمند می‌کند در مدرسه یا محل کار خود، حتی در سفر ها و اوقات فراغت تان نیاز های اولیه و ثانویۀ خود را برطرف کنید، بدون آن که تسلط تان بر زبان کم شود. با گذراندن این سطح به‌راحتی قادر خواهید بود دربارۀ رخداد ها و تجربه‌ ها و آمال و آرزو‌ های خود حرف بزنید و دیگران را تحت‌تأثیر کلام خود قرار دهید. توانایی نوشتاری شما به‌طرز چشمگیری افزایش می‌ یابد و قادر به استفاده از اصطلاحات خواهید بود.

تدریس خصوصی زبان المانی

  • سطح چهارم:  B2

    اکنون آمادگی بی‌ نظیری در خود خواهید دید؛ چرا که می‌ توانید در سخنرانی‌ ها و کنفرانس‌ های چند ساعته حضور داشته باشید و به‌ راحتی بفهمید که موضوع بحث چیست. حتی اگر دربارۀ موضوع بحث اطلاعات کافی نداشته باشید، قادر به درک مقالات و گزارش‌ هایی خواهید بود که نگرش آن‌ ها مربوط به قرن حاضر است.

    همچنین به‌ راحتی می‌ توانید یک اثر ادبی را درک کنید. اما در گفتگو به‌ صورت نسبی می‌ توانید بدون فکر کردن به زبان آلمانی با طرف مقابل تان مکالمه‌ ای عادی و روان داشته باشید و حتی می‌ توانید در یک مقاله گزارش بنویسید.

  • سطح پنجم: C1

    در این سطح در گفتار و گویش به قدری توانمند هستید که می‌ توانید معنا و مفهوم کامل فیلم‌ ها و سریال‌ ها را بفهمید. درک‌ ستون ادبی بلند و تمایز قائل‌ شدن بین سبک‌ های ادبی از ویژگی‌ های بارز این سطح است. به‌راحتی می‌ توانید به این جایگاه که مطلوب هر فردی است برسید و این در گرو تکرار و تمرین شما و پشتیبانی گروه دنیای زبان است.

    کتاب پیشنهاد‌شدۀ ما برای تدریس در این زبان  Men schen است که جایگزین کتاب‌ های Studiod بوده و  مورد تأیید مؤسسۀ گوتۀ آلمان نیز هست. این کتاب جدید ترین متد آموزشی برای سنین بالای 18 سال را دارد.

    هر کتاب شامل 4 بخش است و جمعاً 12 درس کوتاه را در بر می‌ گیرد. موضوعات مطرح در این کتاب به مسائل روزمره در کشور های آلمانی‌ زبان اعم از اتریش، آلمان و سوئیس برمی‌ گردد.

    آرزوی ما رسیدن شما به این جایگاه است. برای رفاه حال شما عزیزان مؤسسۀ دنیای زبان روز و ساعت برگزاری کلاس‌ ها را در اختیار زبان‌ آموز قرار داده است.

    برای اعتماد و اطمینانی که جلب آن هدف اصلی این مجموعه در بحث آموزش است، زبان‌ آموز می‌ تواند در‌ صورتی‌ که تا سه جلسه قادر به برقراری ارتباط با استاد خود نبود، قرارداد خود را فسخ کند و مبلغ شهریه به‌ صورت کامل عودت پیدا خواهد کرد.

یادگیری انواع زبان خارجی

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  •  آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  •  دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  •  دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و
  •  اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  •  مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  •  آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  •  پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان آلمانی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  •  کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  •  اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل، محل کار و یا موسسه یکسان است.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  1. چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟

بزرگ ترین و رقابتی ترین اقتصاد قاره اروپا، در کشور آلمان است. این کشور دارای بیکاری کم و رشد اقتصادی بالا است. شهریه در اکثر دانشگاه های آلمان نسبت به سایر کشور ها نسبتاً کم تر است. این ها مهم ترین دلایل یادگیری زبان آلمانی است تا بتوانید در این کشور زندگی کنید.

  1. آیا یادگیری زبان آلمانی سخت است؟

این بستگی زیادی به وضعیت فعلی دانش شما دارد. اگر با انگلیسی آشنایی دارید (و با سایر زبان های دنیا مقایسه می کنید)، یادگیری زبان آلمانی دشوار نیست. البته ساختار دستوری زبان آلمانی تا حدودی پیچیده تر از ساختار انگلیسی است، اما همین که با این ساختار آشنا شوید خیالتان راحت تر خواهد بود.

  1. بهترین کتاب هایی که برای یادگیری زبان آلمانی استفاده می شود کدام اند؟

برای دوره‌ های اولیه معمولا در ایران کتاب های زیر تدریس می شوند:
Menschen
Berliner Platz
Studio d
TANGRAM
Begegnungen