تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج

تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج

آموزش زبان و مکالمه آلمانی خصوصی در کرج

اهمیت زبان آلمانی بر کسی پوشیده نیست و بیشتر دانشجویان برای راهیابی به دانشگاه های برتر در آلمان یا کار در آن جا به این زبان نیاز دارند.
مشکل اساسی که برای بیشتر افراد در زمینه یادگیری زبان به وجود آمده است؛ طولانی بودن دوره آموزشی آن است که اکثر موسسات برای درآمدزایی بیشتر طول این دوره ها را افزایش می دهند.
لازم نیست نگران این موضوع باشید ما در این صفحه به خوبی، شما را راهنمایی می کنیم تا به بهترین شکل این زبان را یاد بگیرید.

چرا کلاس خصوصی زبان آلمانی؟

روش های زیادی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد و بهترین روش آن شرکت در کلاس خصوصی زبان آلمانی است چرا که این کلاس ها مزیت زیادی نسبت به سایر روش ها دارند.
فراگیری زبان آلمانی مزایای مختلفی برای شما دارد و یکی از مهم ترین مزایای آن می توان به فرصت های تحصیلی در کشور آلمان اشاره کرد.
همان طور که می دانید دانشگاه های آلمان جایگاه بالایی در جامعه علمی دارند و علاوه بر آن بسیاری از این دانشگاه ها هزینه پایین دارند و برخی نیز رایگان هستند.
جدا از فرصت های تحصیلی فرصت های کاری زیادی نیز در کشور آلمان وجود دارد و قطعا اگر به این زبان مسلط باشید، می توانید در این کشور کار کنید و نکته جالب این است که بدون تخصص، می توانید به کارهای ساختمانی، فنی و بسیاری از کار های دیگر نیز بپردازید.
ما در مورد اهمیت و مزایای یادگیری زبان آلمانی صحبت کردیم اما به یاد داشته باشید که زبان آلمانی یک زبان سخت است و برای یادگیری آن به توجه و تمرکز زیادی نیاز دارید. مزیت کلاس خصوصی این است که تمام توجه و تمرکز مدرس بر روی شما است و می تواند به خوبی به شما در یادگیری این زبان کمک کند.
زمان کلاس ها تا اندازه ای نیست که یک مدرس بتواند به راحتی نقاط قوت و ضعف دانشجویان را شناسایی کند ولی اگر تنها یک دانشجو باشید به راحتی می تواند روی نقاط ضعف شما برای یادگیری کمک کند.
مهم ترین ویژگی مثبت کلاس خصوصی آلمانی این است که شما تعیین کننده زمان آن هستید. در کلاس عمومی این امکان وجود ندارد و شما برنامه هایتان را باید با بقیه افراد هماهنگ کنید که در بیشتر موارد به علت محدود بودن زمان یا کنتاکت آن با برنامه های روزانه تان شاید نتوانید به حل تمرینات بپردازید. یک کلاس خصوصی آلمانی چه ویژگی دارد؟

یک کلاس خصوصی آلمانی چه ویژگی دارد؟

توجه داشته باشید که برای یادگیری زبان همیشه آموزشگاهی را انتخاب کنید که کیفیت آموزشی بالایی داشته باشد و قدم به قدم در یادگیری با شما باشند.
اساتید باید به گونه ای باشند که با زبان آموزان به راحتی ارتباط برقرار کنند و تجربه یادگیری زبان را سرگرم کننده و هیجان انگیز کنند و باعث اشتیاق و علاقه در آن ها شوند.
مهم ترین ویژگی که باید به آن دقت داشته باشید استفاده از منابع معتبری است که برای یادگیری زبان از آن استفاده می کنند. این منابع باید تایید شده باشند و در بیشتر موسسات معتبر دنیا از آن برای آموزش استفاده کنند.

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی چقدر است؟

یادگیری هر زبانی بستگی به موضوعات مختلف و خود شما دارد. یعنی این که شما چقدر برای یادگیری علاقمند هستید؟ روزانه چند ساعت برای آن وقت می گذارید؟ آیا روش یادگیری شما اصولی است؟ آیا مدرس خوبی در این زمینه دارید؟
اگر در کلاسی شرکت نکنید و روزی 3 ساعت زبان بخوانید حدود 14 ماه طول خواهد کشید تا به سطح متوسط برسید. اگر در دوره ای اصولی شرکت کنید در کم ترین زمان هم می توانید به مدرک گوته برسید.

مدرس زبان آلمانی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مدرس زبان آلمانی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در مرحله اول یک مدرس خوب باید فردی با حوصله باشد و به طوری که به راحتی با شما ارتباط برقرار کند و با شناخت نقاط قوت و ضعفی که دارید بتواند بهترین راهکار ها را به شما برای دادن نتیجه مطلوب از کلاس ارائه دهد.
در مرحله دوم میزان دانش و تسلط مدرس است که باید تسلط کافی داشته باشد. همیشه دقت کنید که مدرسان خوب را از آموزشگاه های خوب که زبان آموزان از آن ها نیز راضی اند استفاده کنید و وقت و هزینه خود را الکی هدر ندهید.
ویژگی مثبت یک مدرس توانایی او در ارائه است. ممکن است شخصی در زمینه زبان تسلط کافی داشته باشد، اما توانایی ارائه را نداشته باشد که شما باید با توجه به میزان شاگردان و رضایت آن ها از مدرس آن را تایید کنید.

دوره های زبان آلمانی در کرج

در دنیای زبان کلاس های آلمانی از سطح مبتدی تا پیشرفته و همچنین دوره های آموزش زبان آلمانی ویژه ادامه تحصیل در آلمان و اتریش در کرج به صورت زیر برگزار می کند.
برای رسیدن به سطح B1 نیازمند گذراندن 6 سطح استاندارد زیر هستید که برای شرکت در آزمون رسمی سفارت و اخذ ویزا به آن نیاز دارید.

A1 که خود شامل دو دوره a1-1 , a1-2
A2 که خود شامل دو دوره a2-1 , a2-2
B1 که خود شامل دو دوره b1-1 ,b1-2

تدریس زبان آلمانی آنلاین در کرج

اگر بخواهید زبان را یاد بگیرید برای شرکت در کلاس باید هزینه کنید و مسافتی را نیز برای رسیدن به کلاس سپری کنید که این امر در برخی موارد خسته کننده است.
با کلاس های آنلاین دیگر لازم نیست وقت و هزینه صرف کنید در فضای خانه یا محل کارتان به کلاس خود برسید. برخی از زبان آموزان در مورد کیفیت کلاس آنلاین شک دارند که باید بگوییم کیفیت آن ها با کلاس حضوری هیچ تفاوتی ندارد و شما هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت. البته فراموش نکنید که هزینه کلاس آنلاین به مراتب کم تر از کلاس های حضوری است. برای اطلاعات بیشتر و شرکت در کلاس می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

روش تدریس زبان آلمانی در دنیای زبان

در دپارتمان آموزشی ما روش تدریس زبان آلمانی از پایه است و کلاس های مختلفی در سطح های A1,A2,B1,B2,C1,C2 برگزار می کنیم.
هدف طراحی این دوره ها به این صورت است که تمام مهارت های لیسنینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و ردینگ تقویت شود. همچنین از کتاب هایی برای آموزش استفاده می شود که در اکثر موسسات معتبر در دنیا تدریس می شود.

بهترین کلاس خصوصی آلمانی در کرج

همان طور که قبلا اشاره کردیم بیشتر موسسات برای درآمدزایی طول این دوره ها را افزایش می دهند، اما ما در دنیای زبان و با هدف ایجاد انگیزه در متقاضیان سریع ترین و کوتاه ترین دوره زبان آلمانی را با بهترین اساتید کرج برای دریافت مدرک گوته را برای شما درنظر گرفته ایم.
آموزشگاه دنیای زبان با 23 سال تجربه در زمینه یادگیری زبان های خارجی و با بهره گیری از اساتید حرفه ای و مجرب توانسته است در زمینه تدریس زبان آلمانی بهترین کیفیت را ارائه دهد و رضایت زبان آموزان را بگیرد.
اگر دنبال یادگیری زبان آلمانی با بهترین کیفیت هستید می توانید برای دریافت شرایط و نحوه ثبت نام با ما تماس بگیرید.
همین حالا آموزش زبان آلمانی را در شهر خود و با بهترین کیفیت شروع کنید.

سوالات متداول

1. روش تدریس زبان آلمانی در دنیای زبان چگونه است؟

در دپارتمان آموزشی ما روش تدریس زبان آلمانی از پایه است و کلاس های مختلفی در سطح های A1,A2,B1,B2,C1,C2 برگزار می کنیم.

2. چقدر طول می کشد تا زبان آلمانی را به طور کامل یاد بگیریم؟

یادگیری هر زبانی بستگی به موضوعات مختلف و خود شما دارد. در این مورد می توانید با مشاوران ما در مرکز آموزشی دنیای زبان تماس بگیرید.

3. چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟

آلمان یک کشور قدرتمند در بسیاری از صنایع، اقتصاد و … است، در صورتی که بخواهید مهاجرت کنید، آلمان از بهترین کشور ها برای زندگی است و برای زندگی در این کشور باید زبان ملی آن را بدانید.