تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان ایتالیاییموسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور ایتالیا و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت و آموزش زبان ایتالیایی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات است.

آموزش زبان ایتالیایی دریچه ای است برای ورود به آهنگین ترین زبان دنیا!

تخصصی ترین و پر سابقه ترین مرکز آموزش خصوصی زبان ایتالیایی و کلیه زبان های زنده دنیا در موسسه دنیای زبان.
مؤسسه زبان های خارجی دنیای زبان با حضور اساتید تحصیل کرده و با تجربه از ایتالیا و فارغ التحصیلان دوره های عالی دانشگاه های تهران در کلیه مقاطع از مبتدی تا پیشرفته جهت آمادگی برای آزمون های زبان ایتالیایی سفارت ایتالیا (استرنی) که در زمستان برگزار می شود جهت قبولی و دریافت ویزای دانشجویی و ادامه تحصیل در ایتالیا و مهاجرت.

آموزش خصوصی زبان ایتالیایی برای همه سنین صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان ایتالیایی به صورت دوره های مکالمه فشرده زبان با توجه به هدف شما از یادگیری زبان ایتالیایی در کوتاه ترین زمان ممکن در منزل و محل کار و آموزشگاه با افتخار آماده ارائه خدمات است.

موسسه دنیای زبان
بعد از گذشت 23 سال خدمت صادقانه در راستای آموزش و یادگیری تخصصی زبان ایتالیایی برای ارتقاء سطح زبان ایتالیایی شما عزیزان و دریافت نمره بالای 70 در آزمون چیلز، با تدابیر ویژه آموزشی و با حضور اساتید برتر زبان ایتالیایی، برنامه ریزان و پشتیبانان آموزشی شما را در این مسیر یاری و همراهی خواهیم کرد.
در این آموزشگاه هر 5 مهارت اصلی زبان ایتالیایی مانند: شنیداری، خواندن یا درک مطلب، بخش گرامر، بخش نوشتاری و بخش مکالمه که در آزمون استرنی باید از هر کدام حداقل نمره 11 را کسب کنید مورد توجه قرار می گیرد.
به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید و در مکالمه از سطح دانش خود رضایت خواهید داشت.

هدف ما قبولی شما عزیزان در آزمون های سفارت و داشتن مکالمه روان در سفر است. برای آمادگی بیشتر و گرفتن اطلاعات لازم  می توانید با مشاوران ما در موسسه دنیای زبان تماس بگیرید.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی) ایتالیایی

تدریس مربیان دنیای زبان به چه صورت است؟

می توانیم این مژده را به شما بدهیم که موسسه آموزشی دنیای زبان به دو صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نوع تدریس بستگی به خواست خود دانشجو دارد، می توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کنبد و به راحتی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

در این روز ها و شرایط ویروس کرونا در کشور باعث شده است که تدریس آنلاین موسسه دنیای زبان یک مزیت بزرگ به حساب بیاید، تا بدون مشکل و نگرانی از درگیری با ویروس کرونا بتوانید به بهترین شکل به یادگیری هر زبان خارجی بپردازید.

مزایای تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند، از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان ایتالیایی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

ایتالیایی زبان بین المللی بعد از فرانسوی در جهان به شمار می رود، حتی اکنون زبان محبوب در سراسر جهان است. سالانه گردشگران زیادی به ایتالیا می روند و در سال های اخیر ایرانیان زیادی به ایتالیا مهاجرت کرده اند که همه آن ها باید ایتالیایی یاد بگیرند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که باید هرچه زودتر زبان ایتالیایی را یاد بگیرید، می توانید با شرکت در دوره های تدریس خصوصی ایتالیایی دنیای زبان به این خواسته مهم خود دست پیدا کنید.

موسسه دنیای زبان به شما کمک می کند تا با برگزاری کلاس های خصوصی زبان ایتالیایی در اسرع وقت این زبان زیبا و جذاب را یاد بگیرید.

در کلاس های تدریس خصوصی ایتالیایی، برخلاف کلاس های گروهی که به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس، زمان معلم ایتالیایی بین دانش آموزان تقسیم می شود، یک معلم تمام وقت برای خود خواهید داشت.

متأسفانه، حتی در کلاس های گروهی ایتالیایی نیز دیده شده است که معلم وقت خود را با دانش آموزانی می گذراند که از دیگران بهتر هستند و مکالمه نرم تری دارند و وقت کلاس خود را می گیرند، به همین دلیل پیشنهاد ما بخ شما این است که در کلاس های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی شرکت کنید.

علاوه بر این، کلاس های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی کاملاً تضمین شده است.

یکی دیگر از مزایای کلاس های تدریس خصوصی ایتالیایی این است که ساعات کلاس شما بسته به شرایط کار شما متفاوت است. برخلاف کلاس های گروهی ایتالیایی ، شما می توانید ساعات کلاس ایتالیایی را که حتی می تواند پنجشنبه و جمعه باشد، انتخاب کنید.

اگر شما یک خانم هستید، می توانید در خانه توسط یک خانم دروس فرانسه را نیز شرکت کنید. کلاس های ما به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. هزینه کلاس های مجازی و آنلاین کم تر از کلاس های حضوری است.

هزینه آموزش خصوصی زبان ایتالیایی

هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در موسسه دنیای زبان چقدر است؟

با توجه به خصوصی بودن کلاس ها باید در نظر داشته باشید که نسبت به دیگر کلاس ها هزینه کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان بیشتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه های کلاس های خصوصی می توانید با کارشناسان موسسه دنیای زبان تماس گرقته و اطلاع کسب کنید.

نکته قابل توجهی که باعث متمایز کردن موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر موسسه ها می شود، داشتن گزینه پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتر شدن موسسه دنیای زبان از دیگر مراکز یادگیری زبان شده است.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.
پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

آموزش مجازی زبان ایتالیایی با موسسه دنیای زبان

موسسه دنیای زبان امکان شرکت در کلاس ها و دوره ها به صورت انلاین و مجازی را نیز برای کاربران فراهم کرده است یعنی شما می توانید از خانه با خیالی اسوده زبان ایتالیایی خود را تقویت کنید و یاد بگیرید، بدون این که وقتی برای رفتن به اموزشگاه و  . . . بگذارید.

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

ضرورت تدریس خصوصی ایتالیایی

ایتالیا شاهدی بر هنر تمدن غربی است.

در گزارش اخیر یونسکو آمده است که بیش از 60 درصد از گنجینه های هنری جهان در ایتالیا یافت می شود. ایتالیایی کلید مطالعه و تحقیق درباره تاریخ، هنر، ادبیات، باستان شناسی و فلسفه است.

ایتالیایی مخصوص موسیقی و دوستداران موسیقی است.

چرا موتزارت این همه شاهکار خود را به زبان ایتالیایی نوشت؟ چرا به آلمانی ننوشت؟ دانستن زبان ایتالیایی به شما این امکان را می دهد که موسیقی کلاسیک را بیشتر بشناسید و از آن لذت ببرید. نوازندگان و خوانندگان اپرا آن را یک مهارت کلیدی حرفه ای می دانند.

ایتالیایی برای دوستداران غذا

خاطره رفتن به رستوران ایتالیایی خاطره ای فراموش نشدنی است! ایتالیا رهبر آشپزی جهان است و محبوبیت روزافزون این زبان نشان دهنده وسواس فزاینده در مورد غذاهای ایتالیایی است. علاوه بر این، ایتالیایی زبانان بیشترین کلمات را برای نام گذاری غذا، رستوران ها و تولید غذا به کار می برند که اهمیت مردم این سرزمین را برای غذا و سلامت آن ها نشان می دهد!

ایتالیایی برای دوستداران غذا

ایتالیایی زبان تجارت است

یک مطالعه اخیر KPMG نشان داد که «ساخت ایتالیا» سومین مارک شناخته شده در جهان پس از کوکاکولا و ویزا است. مارک های ایتالیایی مانند: enetton ، arilla ، Ferrari ، Lavazza ، Armani و بسیاری دیگر به دلیل کیفیت استثنایی محصولات خود در سراسر جهان شناخته شده اند.

ایتالیا امروزه یکی از اقتصاد های برتر جهان است و بسیاری از کارفرمایان به دنبال افرادی هستند که به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. بیش از 7000 شرکت آمریکایی در ایتالیا فعالیت می کنند و بیش از هزار شرکت آمریکایی دارای دفتر در ایتالیا از جمله کرایسلر، جنرال الکتریک، ExonMobil ، IM و Citibank هستند. از سوی دیگر، چندین شرکت ایتالیایی دارای دفتر در ایالات متحده هستند.

ایتالیایی زبان اصلی مد و طراحی لباس است

ایتالیا از نظر مد و طراحی به عنوان مرکز جهان شناخته می شود. دانش ایتالیایی به شما امکان می دهد آثار اصلی طراحان معروف ایتالیایی مانند ورساچه، گوچی، آرمانی، بنتون و پرادا را بخوانید تا بتوانید آثار خوبی طراحی کنید یا یکی از آن ها را با آثار عالی خود یا به نمایندگی از آن ها پیدا کنید. برای کار در یکی از خانه های معروف مد ایتالیایی دعوت شوید.

زبان ایتالیایی زبان دوستداران فیلم و سینما است

ایتالیا در زمینه فیلم و هنرهای تجسمی بسیار پیشرفته است و از فیلم های منحصر به فرد در زمینه آثار کلاسیک مانند: تورناتوره، ویسکانتی یا پازولینی و همچنین فیلم هایی مانند: سورنتینو و بینیگنی نام برده است. با یادگیری زبان ایتالیایی بدون نیاز به زیرنویس می توانید از تماشای چنین فیلم های منحصر به فردی لذت ببرید.

ایتالیایی برای مهاجرت

یکی از مهم ترین دلایل یادگیری زبان ایتالیایی مهاجرت به این کشور زیبا برای تحصیل، کار، تفریح ​​و زندگی است. ایتالیا یکی از کشور های مهاجر پذیر است که سالانه میلیون ها نفر برای تفریح ​​و زندگی در آن مهاجرت می کنند.

چند زبانه باشید

به گفته نلسون ماندلا: «اگر با مردی به زبانی صحبت کنید که او می فهمد، این کلمه به سر او می رود، اما اگر با زبان مادری او صحبت کنید، این کلمه به قلب او می رسد.» از بین همه زبان های عاشقانه، ایتالیایی به لاتین نزدیک است و تخمین زده می شود که 60 درصد از کلمات انگلیسی از لاتین گرفته شده است.

یادگیری زبان ایتالیایی شامل هر زبان عاشقانه دیگری از جمله اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی و رومانیایی است که دسترسی به آن راحت تر و یادگیری آن آسان تر است. کلاس های خصوصی زبان ایتالیایی با معلمان برتر یکی از بهترین راه ها برای یادگیری این زبان شیرین است. مطالعه یک زبان خارجی باعث تقویت مغز، بهبود مهارت حل مسئله و بهبود حافظه می شود.

ایتالیایی عالی ترین زبان عشق است.

در طول قرن ها، زبان ایتالیایی به عنوان زبان عشق در جهان و تاریخ معرفی شده است. آیا رومئو و ژولیت به زبان دیگری صحبت می کنند؟ اکثر دانشجویان ایتالیایی به دلیل ماهیت موسیقیایی، سادگی صدا ها و جذابیت کلمات این زبان شیفته این زبان شیرین هستند. هنگامی که کلمات برای بیان معنی کافی نیستند، ایتالیایی ها از حرکات دست و صورت استفاده می کنند که همه موانع ارتباطی را برطرف می کند. 

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان ایتالیایی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان است.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در موسسه دنیای زبان تماس بگیرید:

سوالات متداول

  1. آیا یادگیری زبان ایتالیایی سخت است؟

به طور اجتناب ناپذیر، اگر شما هیچ شناختی از یک زبان ندارید، یادگیری هر زبانی مشکلات و مشکلات خود را خواهد داشت. دستور زبان و تلفظ افعال در ایتالیایی کمی دشوار است و یادگیری آن نیاز به تمرین و تکرار زیاد دارد. اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید، یادگیری ایتالیایی برای شما آسان تر خواهد بود.

2.کلاس زبان ایتالیایی خصوصی بهتر است یا گروهی؟

شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان ایتالیایی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

3. بهترین منابع برای یادگیری زبان ایتالیایی کدام ها هستند؟

بهترین منابع کتاب برای یادگیری زبان ایتالیایی کتاب های Italian Made Simple ،Living Language Italian Italian Grammar: Barron,s است.